FAQ
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja dat kan, geef ons een telefoontje om te bevestigen wanneer u komt en wij zetten het voor u klaar in ons magazijn (EasyRack magazijn, Drieselstraat 150 (magazijn C), 9041 Oostakker).
Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
U kan op deze site vlot en veilig online betalen via Ogone (http://www.ogone.be), maw Visa, MasterCard, AmericanExpress, Bancontact MisterCash, Maestro en iDeal, alsook homebank van Dexia, ING en KBC.
Wenst u echter een elektronische overschrijving te maken, dan mailen we u eerst een orderbevestiging. Na ontvangst van uw betaling, verzenden we de goederen naar het door u gekozen adres. Als alternatief kan u tevens een cheque sturen.
Regelmatige klanten kunnen de aanvraag indienen voor een betalingstermijn van 30 dagen.
Kan ik naar aparte factuur-en afleveradressen laten versturen?
Ja, geef ons uw levering details en de bestelling wordt verstuurd naar dat adres.
levering(België)
Bij bestellingen > € 2.250 worden uw goederen franco geleverd.
Levering worden ongelost aangeboden.
Deze mag u doorgaans binnen 5 werkdagen na bestelling verwachten.
Snelleveringen op 24u zijn ook mogelijk, mits een toeslag van €60.
Heeft u alles op voorraad?
Alles wat op de prijslijst staat is onmiddellijk beschikbaar, ook in grote aantallen.
Daar staat het hoofdmagazijn (NL) voor garant. Om tevens in België vlotte leveringen te garanderen staan in Destelbergen ruim 100 pallets op voorraad.
Voor buitenstandaard materiaal rekent u best een wachttijd van 6-10 weken
Moet ik BTW betalen?
Ja, 21% BTW is verschuldigd op zowel producten als op de eventuele leveringskost.
Intracommunautaire leveringen zijn evenwel vrijgesteld van BTW volgens art 39bis.
Exporteren jullie de winkelrekken?
Ja, wij exporteren naar Europa en Wereldwijd
Hoe bereken ik de kostprijs van mijn inrichting?
Hiervoor heeft u 3 mogelijkheden
- u kent het systeem, en kan de prijslijst invullen en zo uw totaalprijs aflezen
- de berekeningswizard loodst u rek per rek door de prijsberekening,
uiteindelijk ontvangt u een stukslijst met de totaalprijs
- neem contact op met onze commerciële afdeling (bel 09/377 05 00)
en maak een afspraak met onze vertegenwoordiger
Retour policy
Enkel voorraadmateriaal wordt retour genomen,
aan volgende condities :
- Volle pallet: retour aan 100%, mits akkoord verkoper.
- Ongeopende doos: retour aan 95%.
- Stuks: retour aan 85%.
- Beschadigde: 0% - tenzij anders overeengekomen met verkoper.
Maakt u voorstellen voor mijn inrichting?
Absoluut, mail of fax ons uw plan en wij adviseren u over de beste lay-out voor uw winkel, met oog voor kleur, schapinrichting en budget.
Indien u nog geen plan heeft, neem contact op met onze commerciële dienst voor een afspraak ter plaatse. Binnen de week ontvangt u ons beste voorstel, uiteraard vrijblijvend en nog steeds kosteloos.
Voor alle verdere inlichtingen die u wenst te ontvangen,
of voor het maken van een afspraak ter plaatse,
kan u ons steeds bereiken via een van onderstaande kanalen.
T +32 9 377 05 00
M +32 479 27 10 11
info@easyrack.be